Het ontwerp van de Nike Air Max 95 van Sergio Lozano is legendarisch genoeg om zijn eigen mythen te ontwikkelen. Het is een schoen die verschillende dingen betekent voor meerdere subculturen. Voor sommigen is het een object van verlangen en voor anderen is het iets om te bespotten. Het is wederverkocht Harrison Smith Womens Jersey , gestolen, geschud op meerdere plaatsen van de misdaad, meegewerkt, verzameld en opgeheven, en vervolgens herrezen.
Sommige mensen hebben op een gegeven moment ook in een paar gelopen. Op 20-jarige leeftijd krijgt de schoen opnieuw een feest, dus het leek me een goed excuus om 20 dingen die je misschien nog niet wist over de Air Max 95, te doorlopen.
De dreiging van het Nike Air Zoom Pegasus 33 Femme spel om, “vermoord je als je me probeert voor mijn Air Max 95’s” op Hate It of Love It is bekend, maar bekende kenner Mighty Mi doopte een bewerking van Eastern Conference All Stars de Air Max 95 remix voor daten het met een paar jaar. Fanfavorieten Gucci Mane en Curren $ y hebben de naam ook gecontroleerd. Fabolous verklaarde dat hij een Murci茅lago heeft in matching groen.